onsdag den 21. april 2010

Sometimes It Snows In April

Så I vejret i dag? Sne, regn, sol, vind, sne, regn. Det har virkelig været underligt! Sne i april? Det er da for underligt, det er jo meningen at det skal være forår! Små sommerjakker osv, som sidste uge på skateren. Man kan ikke sidde ude i de gamles by eller hænge nede ved Sankt Hans torv når det sneer. Men så må man jo sige, det dårlige kommer tit med noget godt. Som fx at Prince kommer på Roskilde! Det er for fuldstændig vildt! Jeg har svært ved at forstå det og selvom jeg ikke havde regnet med at tage på Roskilde, bliver jeg jo nødt til at se Prince. Det burde alle gøre! Åh! Prince. Og (nok ikke et sammentræf) har Prince lavet en rigtig dejlig (og sørgerlig) sang, som jeg har hørt hele dagen. Den passer til mig humør, til vejret, til Roskilde, til alt hvad du har brug for. Så ta' skoene af, tænd lys, nyd en cigaret og hør den så. Jeg lover dig at du ikke bliver skuffet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar