fredag den 23. april 2010

Jeg savner dig


Selvbiografi
Der er ikke noget at gøre. Farverne i Grækenland er bare meget flottere. Jeg savner virkelig at være på Eventyr. Bare hoppe på en båd til en ø du ikke kan udtale og så bare være der mens sol slår op, og du ser bare at det er den ene paradisø efter den anden. Grækenland gav så meget energi og der var tid til fordybelse, som er det jeg mangler allerbedst i min hverdag. Der er aldrig tid til at nyde at læse en bog, for du er altid for træt om aftenen. Du kan ikke blive oppe de dage du er mest inspireret og bare blive ved med, hvad du nu end er i gang med. At kunne gøre dags ting, tidligere end klokken to. Jeg skal ud og rejse igen, jeg skal opleve, jeg skal fordybe mig, jeg møde nye mennesker og finde flere sider af mig selv. Jeg skal væk og det kan ikke gå hurtigt nok! Jeg savner dig: følelsen af at kunne slappe af. Jeg har brug for ro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar