onsdag den 27. januar 2010

Snownly


SIKKE DOG DET SNEER!
Jeg kan godt lide når det sneer, især hvis man er indenfor, men egentlig også hvis man er godt pakket ind og leger med snebolde. Jeg kan overdrevet godt lide at gå i skoven når det sneer, eller bare sidde med en ultra varm kop varm kakao. Det har jeg selvfølgelig aldrig tid til, men når jeg har, mm, uldsokker, varme øre. En god bog eller noget dejligt musik. Jeg elsker at være ung i byen. Når man tager til Amager Strand, så virker det som om, at man er 1000 km fra indre by, for herude ligger sneen helt hvid og tyk på alle falder, hvor den smelter og smatter inde på Nørrebro. Min mor fortalte mig, da jeg var en lille pige, at snefnug var bitte små krystaller der havde alle mulige forskellige former og mønstre. jeg kan huske at jeg grinte af hende og sagde at hun var fjollet - indtil jeg så Fantasia. Så var det rigtig! Nu prøver jeg altid at se efter dem, men det er da svært fordi de smelter når de lader på mine hænder.. også selvom de er kolde, hænderne altså. Jeg håber I nyder vejret, inde som ude. Nyd sneen i stedet for at svine den til med tis og grimme ord.

1 kommentar:

  1. Jaaaaa. Jeg sidder inde i min lille hule under taget. Og når jeg ikke kigger ind i min opgave i min lille computerskærm, kigger jeg ud på snestormen, og når jeg ikke kigger ud på snestormen kigger jeg på din blog, for at se om du havde skrevet for i dag.
    Dejligt at høre at sneen er ligeså flot på Amager som på nbro. Jeg skal nok skælde dem ud der gør den hvide sne gul!
    Mange kys.

    SvarSlet