søndag den 31. januar 2010

Jeg kan godt lide ..

.. folk der sover, æblegrød, røde roser, små bøger, meget store bøger, brune, visne blade, halskæde påhæng, lange sokker, at ligge i sengen hele dagen, at nusse med fødderne, koldt vand, kys, store dyner, stearin lys, at danse når ingen kigger, film der får mig til at græde, folk der griner, store jakker, musik der minder mig om dig, alt for mange puder, at synge rigtig højt, alt slags kage (bortset fra gulerodskage), store uldtrøjer og tykke uldsokker, gode kopper kaffe, ristet brød, kameraer og gamle billeder, efterår, frihed, små beskeder, søde ord, sushi, christiania cykler, tilfældige besøg, dem som jeg kender, at gå i hi, gå lange ture omkring volden, kattekillinger, arabere, jordbærhuer, sjove nys, høj sol og brune ben, kort, ting der ikke er orange, cupcakes, lækkert køkkengrej, cigaretter med hvide filtrere, coffee-to-go, mennesker pakket helt ind i tøj, lange karbade, opsat hår og nøgne arme, rugbrød med ost, rene steder, Zürichs lufthavn, masser af krymmel på min softice, kolde øl, pomfritter, at flyve ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar