torsdag den 1. oktober 2009

Riskur


Jeg elsker ris. Jeg har været på riskur. Jeg elskede det og derfor vil jeg nu give den videre til jer. Riskuren er ikke en slankekur, det er en udrensnings kur. Så hvis du føler sig udmattet, modløs og har svært ved at koncentrer dig, så skal du læse med her! Ris har en evne til at samle alt nede i maven, det vil sige, at du efter et par dage, vil have en hel ren og fin mave sæk. Kuren består kun af at spise ris og her vil jeg foreslå brune ris. Du skal bruge olie, soya, salt, honning og selvfølgelige drikke tonsvis af vand. Urtete og grønte er også lovligt, samt saften for kogte grønsager. Ingen cigaretter, alkohol, grønt, sødt, you name it.
Kuren går ud på at du kun spiser ris i 9 dage og faster den sidste. Bagefter er det utrolig vigtigt, næsten vigtigere end i selve kuren, at du stille og roligt trapper op (hertil starte med kogte grønsager). Men fortvivl ikke, der er råd for at du skal spise ris med soya morgen, middag, aften i 9 dage. Min veninde og jeg fandt en masse alternativer, som jeg nu vil sende videre til jer.
  1. Rismælk
  2. Riskiks
  3. Grødris (risengrød) du bruger halv rismælk og halv vand. Bruger honning og rismælk ovenpå. Jeg siger dig at det smager godt!
  4. Kogte ris
  5. Stegte ris (olie på panden) enten salt eller soya. mmm
  6. Risfladbrød. Du tager noget rismel, olie og lidt vand og salt, på panden ved høj varme og olie. (lækkert til suppe)
  7. Grønsagssuppe uden grønsager. Kog nogle grønsager, tag grønsagerne op og put nogle ris i suppen
  8. Grød. Lav grød af rismel. Spis rismælk og honning til
  9. Morgenmads knas. Smuldrede riskiks med honning og rismælk

Efter kuren vil du kunne smage dobbelt så meget, du er friskere og sover bedre.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar