tirsdag den 7. februar 2012

Nick Cave



Jeg elsker Nick Cave specielt meget, men måske ikke som den typiske fan, for det er langt fra alle numrene jeg kan lide.. men de sange som minder om ting, steder og perioder i mit liv, der er hans sange nogle af de stærkeste! Jeg fik engang at vide at hans sange mindede om mig, især "into my arms". Det kompliment har jeg hængt ved længe. Den største kærlighedserklærings sang i verden. Love Letter er en nyfundet sang, som min søde roomie har vist mig. Den minder mig om den første måned da jeg flyttede ind, jeg havde sat hendes musik på min ipod og hørte den her på repeat. Det var stadig lunt udenfor og jeg havde fået en ny veninde. Alting virkede så ligetil og jeg følte at en ny, frisk og god begyndelse af mit liv var igang. (Jeg fandt senere ud af, at dette var rigtigt) Jeg har haft mange melankolske tider til Nick Cave, men aldrig til den her sang. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar