torsdag den 9. februar 2012

up&down

O & Tom, Venedig 2011 September
Jeg har haft en så underlig dag i dag, sådan en dag hvor du svinger helt vildt i humøret.. Det nok vejret tror jeg - ellers også er jeg bare igen midt i en ny start... jeg har lært om Processulalisme og Post-processualisme. Det er så sejt et udtryk at ordbogen ikke engang ved hvad det er. Det er begge arkæologiske metoder, men det vil jeg ikke kede jer med, men heldigt for mig har min glæde for arkæologi ingen ende. Det er nok egentlig det eneste jeg tænker på disse dage - det er ret rart.. men jeg tror folk er ved at være lidt trætte af mig. Det er ok. Jeg har overvejet at ansøge om at komme til Jordan i oktober også, men jeg er bange for at jeg hverken er dygtig nok eller at min ryg kan klare det.. nu ser vi om de overhovedet vil have mig. Og det bedste der er sket i dag er: jeg skal på prøvevagt! Halleluja, det var virkelig på tide at jeg fik en forløsning med min arbejdssituation. Ønsk mig held og lykke, og så kan vi alle sammen håbe på at jeg får det job!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar