mandag den 2. januar 2012

Jeg vil gerne tilbage til Bali





Jeg sidder her begravet i læsestof, til mine eksamener d. 12 og d. 17ende. Jeg er utrolig nervøs.. men på den anden side kan jeg slet ikke give den, den energi det burde få.. Jeg har ikke koncentration til det. Jeg vil bare ud og rejse, men det er noget pjat. Jeg har lige været i Berlin. Men det er som om, at det slet ikke er det samme. Jeg snakker med min mor der er i Indien, hun har det dejligt. Jeg snakker med mine to veninder der er i Colombia, de har det fantastisk. Jeg snakker med min veninde der er i Thailand, hun er lykkelig. Jeg snakker med min veninde, som er i Canada, hun vil også rejse.. Jeg savner Bali, jeg savner at være på egen hånd, at lave andre ting end at gå til eksamen. Hvorfor kan jeg ikke koncentrer mig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar