tirsdag den 25. oktober 2011

I dag har det været indisk dag!


Det har været total inder i dag! (jeg håber så meget at I har lagt mærke til det!)
Min dag starter med at jeg skal ind på den indiske ambassade, hvor jeg skal hente min mors pas. Hun skal nemlig til Indien i 3 mdr til december.


Så mens det sker, så er Fie på arbejde og der er to indere der helt forvirrede kommer ind og spørger om de har coconut kaffe, så nej nej, de mente cocokaffe. Fint nok. Så gramser de på croissanterne, mens de spøger på deres meget indisk/engelske om der er svinefedt i dem.


Så er der en gruppe indere ved dronning louises bro!
Så inde i byen går vi ind i den indiske butik og køber øreringe og klistermærker!


og så sidder jeg og jammer til indisk musik her inden jeg skal sove, med mynte te og meget smilende kinder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar