fredag den 19. februar 2010

Vinter




Så blev det endelig ferie. Jeg har glædet mig sådan til det og det har været så dejligt. Jeg er været på Bornholm med mine to søde veninder og blevet forkældet af min søde mor. Danset med vores lille hund, spist god mad, jeg har haft lange samtaler og nydt selskabet af lun latter og store smil. Jeg vil ikke have at den slutter. Jeg har boet hos Laura, flyttet rundt og gået ture, kælket, drukket røde vine og gået rundt i stort tøj. Genbrugs butikker og en tur på Kaffens på Fælledvej. Hørt Thomas Helmig og danset til og skrålet til "More Than Words". Jeg ville ønske at jeg kunne blive ved med at sidde og snakke til langt ud på natten og blive ved med at sove længe. Nu begynder skolen snart igen og jeg skal til at stresse over Tönnies, Jacob Riis og Marx. Længe leve ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar